Samen met al onze mondzorg professionals streven we naar een leven lang optimale mondgezondheid voor al onze patiënten. En ook al doen we er alles aan om deze kwaliteit te bieden; uiteindelijk is het de patiënt, die bepaalt of we hierin daadwerkelijk succesvol zijn. Want wij staan voor mensgerichte mondzorg.
Wij zijn dan ontzettend blij wanneer een patiënt dit soort waardering aan Tandartspraktijk IJburg deelt in een review! Onze dag kan niet meer stuk.
Elke review, klacht of compliment is voor ons een kans om onze zorg te verbeteren. Daarom maken de meeste praktijken ook gebruik van Patiënten Vertellen – waar patiënten na hun behandeling anoniem hun mening kunnen achterlaten. We zijn trots op de score van 8,9 die we samen hebben gehaald. Van alle patiënten zou 94% ons aanbevelen.
Natuurlijk kijken we niet alleen naar wat goed gaat, maar juist ook naar wat er nog beter kan. Alleen zo blijft de kwaliteit van zorg hoog. We blijven onszelf continue verbeteren, niet alleen op basis van nieuwe technieken, wet- en regelgeving maar juist ook door de feedback vanuit onze patiënten.
De basis voor goede zorg is de ander begrijpen. Elkaar begrijpen is voor ons een fundamentele waarde. Zowel in hoe we omgaan met onze patiënten als ook hoe we willen samenwerken met behandelaren en collega’s. Het kunnen verplaatsen in elkaar, ruimte bieden voor zowel het mooie maar ook het lastige. Wij willen begrijpen in welke situatie onze patiënten zitten, bijvoorbeeld financieel of juist lichamelijk. Alleen door de hele situatie te begrijpen kunnen wij onze patiënt zo goed mogelijk helpen.
In ons vakgebied is de letterlijke afstand tussen behandelaar en patiënt klein en intiem; een vertrouwd gevoel en goede sfeer in de behandelkamer maken in onze ogen daarin het verschil en daar besteden we dan ook veel aandacht aan. Zo voelt de patiënt zich op zijn of haar gemak en kunnen wij de beste zorg bieden.
Meer weten over onze kernwaarden?