Zorgeloos jouw tandartspraktijk overdragen. Als geen ander zijn we ons ervan bewust dat jouw praktijk voelt als jouw kind, waar je jaren voor hebt gezorgd. We onderzoeken samen of we een match zijn qua visie, missie en cultuur. Dit is een belangrijke voorwaarde om met elkaar in gesprek te gaan.
Een overdracht vraagt om een heldere aanpak met daarbij ruimte en aandacht voor iedereen die hierbij betrokken is. Dit is hoe we dat aanpakken.
Zo’n belangrijke keuze voor de toekomst van jouw praktijk vraagt om afstemming. Beginnend met een kennismaking om te voelen of er een wederzijdse match is. Dit is hoe we te werk gaan:
1: Inventarisatie huidige situatie
2: Bepalen van de cultuurfit
3: Passende aanbieding
4: Tekenen van de overeenkomst en samen het glas heffen
5: Start samenwerking
6: Evaluatie integratie proces en teamgevoel
Behoud van eigen identiteit.
Behoud van de vertrouwensrelatie tussen behandelaar en patiënt.
Het welzijn van het team – de familie in de praktijk – staat voorop en benodigd aandacht en begeleiding tijdens het onderdeel worden van de Fresh community.
Dat er vanuit expertise wordt voorzien in de juiste tools voor succesvolle bedrijfsvoering.
Het Fresh Service & Expertise Center
Het Fresh Service & Expertise Center voorziet tandartspraktijken van verschillende services zodat zij zich kunnen richten op wat echt belangrijk is: het centraal stellen van de patiënt. Met onze services en initiatieven voor kennisdeling bouwen we vanuit een gezamenlijke visie aan het succes van de praktijk. Samen, met aandacht voor de mens.
We vinden het belangrijk dat onze medewerkers zich energiek, autonoom, gemotiveerd en betrokken voelen. Daarom zorgen we voor verschillende initiatieven gericht op het welzijn van…
Je krijgt een vaste Operations Specialist als eerste aanspreekpunt ter ondersteuning van jouw praktijk. Hij/zij is er voor support t.b.v. de samenwerking in het praktijkteam,…
We voorzien in de juiste werkmethoden, richtlijnen en protocollen op het gebied van veiligheid, straling, hygiëne, audits, klachtenregeling en patiënttevredenheid. We zorgen dat de kwaliteit…
Met onze eigen recruiters zorgen we dat de uitdaging op menskracht met veel snelheid kan worden aangepakt. Onze recruiters helpen met het vinden van de…
We vinden het belangrijk dat onze medewerkers zich energiek, autonoom, gemotiveerd en betrokken voelen. Daarom zorgen we voor verschillende initiatieven gericht op het welzijn van onze medewerkers en borgen we de juiste wet- en regelgeving in onze manieren van werken.
Je krijgt een vaste Operations Specialist als eerste aanspreekpunt ter ondersteuning van jouw praktijk. Hij/zij is er voor support t.b.v. de samenwerking in het praktijkteam, sparring, kennisdeling, het creëren van richting en de Operations Specialist zorgt tevens voor een helikopterview.
We voorzien in de juiste werkmethoden, richtlijnen en protocollen op het gebied van veiligheid, straling, hygiëne, audits, klachtenregeling en patiënttevredenheid. We zorgen dat de kwaliteit op peil is en conform brancherichtlijnen.
Met onze eigen recruiters zorgen we dat de uitdaging op menskracht met veel snelheid kan worden aangepakt. Onze recruiters helpen met het vinden van de beste match, versnellen in sollicitatieprocessen en hebben een kort lijntje met jouw praktijk.
“Na jaren mijn eigen tandartspraktijk te hebben gehad, vond ik het best spannend om deze over te dragen. Het Fresh team houdt zich bezig met alle administratie, facilitaire zaken en is op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Hierdoor kan ik me volledig focussen op mijn functie als tandarts en heb ik 100% aandacht voor mijn patiënt. We zijn nu 6 jaar later en ik zou willen dat ik dit jaren eerder had gedaan!”
Didi Landman (Tandarts) – Tandheelkundig Centrum Terbregge
Wil je meer weten over praktijk overdracht en samen onderzoeken of we een match zijn qua visie, missie en cultuur? We komen graag met je in contact.
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
Telefoonnummer
Bericht
Ik heb de Privacy verklaring gelezen en ga hiermee akkoord.