Fresh ontzorgt en dat gaat goed
Het gaat ontzettend goed met Fresh en daar zijn we trots op. Tandartsen voelen zich “ontzorgd”. Het leren van elkaar, de ruimte voor authenticiteit, eigen verantwoordelijkheid, de transparantie, toegankelijkheid en topservice worden gewaardeerd. Hierdoor groeit ons netwerk en de stroom aanvragen voor oriënterende gesprekken is ongekend. Dit heeft waarschijnlijk ook te maken met de naam die we opbouwen als onderscheidend “platform”.
Om Fresh nog verder te versterken zijn wij op zoek gegaan naar een partner die onze ambitie zowel financieel als ook met kennis kan ondersteunen. Deze partij hebben wij gevonden in Livingbridge en na goedkeuring van de NZA zal deze naar verwachting in september aan boord komen. Wij vinden het belangrijk dat de huidige cultuur behouden blijft. De cultuur, waarin we inzetten op de loyaliteit tussen patiënt en behandelaar, waarbij we medewerkers niet informeren over ‘hoe het moet’ maar over ‘hoe het gaat’ en waarbij transparantie en service bovenaan staan.
De oprichters en aandeelhouders behouden de zeggenschap en de nieuwe minderheidsaandeelhouder onderschrijft het huidige beleid en onze cultuur. Zo zijn we in de toekomst nog sterker en willen we vanuit onze organisatie de praktijken nog beter ondersteunen en ontzorgen om het daardoor uiteindelijk voor de patiënt nog beter voor elkaar te hebben!